گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی خانه در تهران

در این مقاله به بازسازی خانه در تهران خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

بازسازی خانه در تهران

با افزایش قیمت ملک در تهران در بعضی از مناطق، خانه ها به متری 50 میلیون تا 100میلیون رسیده است. این افزایش سرسام آور قیمت باعث شده است تا افراد نتوانند خانه خود را تعویض کنند یا یک خانه نوساز بخرند. بازسازی خانه در تهران تقاضای بسیار پیدا کرده است.

بازسازی خانه در تهران

استودیو تجویدی با تجربه بازسازی های متعدد و نیروهای مجرب در اجرا، در تهران می‌تواند به شما مشاوره رایگان بدهد که تصمیم به بازسازی برای میزان بودجه و خانه شما مناسب است.

برای مشاوره رایگان کلیک کنید 

نوسازی منزل در تهران

هزینه بازسازی در تهران

در بسیاری از کشورها عمر مفید ساختمان و خانه بیش از 100سال برآورد شده است. اما در ایران با توجه به ساخت و سازهای اخیر، بسیاری از خانه های مسکونی تهران، در زمان کوتاه تری نیاز به بازسازی دارند. هزینه بازسازی منزل به لحاظ اقتصادی از هزینه ساخت بنا کمتر خواهد بود.

https://www.instagram.com/p/CC24BHYjZ4J/

قبل بازسازی منزل خود این سوالات را از خود بپرسید

آیا بازسازی شامل طراحی نور هم می‌شود؟

کدام سبک از دکوراسیون داخلی مناسب منزل من می‌باشد؟

از چه مصالحی در بازسازی خانه خود در تهران باید استفاده کنم؟

آیا در تهران اجازه بازسازی نمای ساختمان خود را دارم؟

میزان بودجه با نیاز های من از منزل مطابقت دارد؟

استودیو طرح و ساخت تجویدی ، طراحی و اجرای ویلا در کردان

تماس با استودیو طراحی و ساخت تجویدی

در هنگام بازسازی در شهر تهران، برندهایی از تجهیزات که بین افراد مرسوم است به این صورت است: کلید و پریز برند ایرانی دلند مهسان خارجی ویکو، پنجره وینتک هافمن، کاشی سرامیک سینا تبریز، رادیاتور شوفاژ ایران رادیاتور، شیرآلات قهرمان، لوله اتصالات آذین یزد، ایزی پایپ و…

اما قابل ذکر است که این برندها باید مطابق بودجه، منزل شما و کارآیی که مد نظر کارفرما است انتخاب شوند. بسیاری از برندهای مطرح و کارآمد هستند که ذکر نشده است.

استودیو طرح و ساخت تجویدی ، طراحی و اجرای ویلا در کردان

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/98938523050202333/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *