گالری ما

اطلاعات تماس

دکوراسیون داخلی منزل

در این مقاله به دکوراسیون داخلی منزل خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل زیبا رابطه مستقیم با روحیه افراد دارد. در دوران مدرن امروزی هر ساله دکوراسیون داخلی، مانند عرصه های دیگر صنعت مد و لباس با ویژگی های منحصر به فرد آن سالانه در حال تغییر و ارائه است.

دکوراسیون داخلی منزل لاکچری

دکوراسیون داخلی امروزی برای همه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. انتخاب نوع سبک دکوراسیون، نحوه چیدمان و نورپردازی جزو مسائلی است که هنگام طراحی دکوراسیون ذهن افراد را مشغول می کند . دکوراسیون داخلی پذیرایی برای افراد با اهمیت تر از جاهای دیگر است.

استودیو طرح و ساخت تجویدی

نمونه کار

در دکوراسیون داخلی پذیرایی، باید به نکاتی توجه کرد که فضای پذیرایی و نشیمن اصول خاص و زیبایی بصیری داشته باشد.  استفاده از آینه در نشیمن بستگی به نوع سبک طراحی، می تواند به دیزاین فضای شما کمک بسیاری کند. اگر نشیمن کوچکی دارید استفاده از آینه های دکوراتیو بر روی یکی از دیوارهای نشیمن، می تواند راهکار مناسبی برای بزرگتر نشان دادن فضای شما شود.

استودیو طرح و ساخت تجویدی

استفاده از آینه در پذیرایی می تواند حس تجمل را در فضا القا کند. اگر سبک طراحی پذیرایی شما نئوکلاسیک و کلاسیک باشد، می تواند به اصول طراحی این سبک کمک کند . در واقع فضا چشم نواز خواهد شد.

برای دیدنخونه لاکچری کیم کارداشیان

 طراحی ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج

رنگ آبی در معماری ایران بسیار پر کاربرد است، ترکیب رنگ آبی و رنگ کرم بسیار جذاب است. به عنوان مثال: ترکیب رنگ آبی و رنگ کرم را میت وان در کاشی کاری ها دید، ترکیب آبی و سفید همیشه تداعی کنند حس پاک و بکر بودن است.

رنگ آبی ویژگی اجتماعی بودن دارد به همین خاطر توصیه می شود در اتاق نشیمن از آن استفاده شود.

 طراحی ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج

استفاده از بافت ها و حصیر بافت ها در منزل می تواند فضای هنرمندانه ای به گوشه ی دنج خانه شما دهد. اگر می خواهید خانه خود را به سبک ترندهای سال 2019 دیزاین کنید، مبلمان حصیری جزو بهترین گزینه برای شما است. مبلمان با یک میز تم چوبی و فرشی تک رنگ کنفی، حس جذاب خاصی به فضای داخلی شما می بخشد.

 

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

  

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/91409067425410182/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *